V.V.I.P :)

Friday, May 15, 2009

seCebis kenangan

huh!!
ntah knpe knangan tu seakan berputar kembali..
menggamit memori 5 tahun lalu..
aku asyik tersenyum malah trktawe sndri teringtkn kmu..

kau..
sering dulu mnyakitkan hati ini..
walau tersirat 1 perasaan sulit..
nmun aku ego

tahukah engkau..
surat tu aku yg tulis..hihi
wktu tu ko dpt detect mybe coz aQ xubah tulisan..
bdk kecik..mne pndai mnipu!
maafkn aku..egoku..mnampar pipimu..
maafkn aku.. egoku..
kau ditampar didepan sahabat2mu..

tahukah engkau..
wktu kt prhimpunan tu..
aQ xsengaja trketawa mlihat kakimu
hanya ibu jari kakimu yg terlunjur
sedangkn yg lain terlitup di dlm ksut hitammu..
terasa mahu ketawa golek2..
thnks nisa,,sedarkan aku..hehe

sesudah kita lewati tahun itu..

setahun kita xbertemu..

setahun kemudiannya..kita bertemu
bersembang di padang bola sepak..
mkn aiskrim 'pop' n jajan sekaliannya..
bergelak ketawa bermain basikal..
aku meminta maaf tertampar mu..
kau ketawa.. "kenangan manis tuh!"
tersipu aku diketawakan trah n diyanah..
oohh..egoku..

tahu2..itulah kali terakhir kita bertemu..
aQ mngikut keluargaku..
kau sudah tiada lagi di semenanjung ini..

aku berharap..kita akan bertemu lagi..
waktu tuh kau dah lain..matang..
haha..
papelah..aku harap sgt dpt jumpa kau,,
aku rindui persahabatan kita dulu..

tO..R

No comments: