V.V.I.P :)

Tuesday, July 28, 2009

kawaN..


FidzaruL punye cerite..

bIg bLue epaL..

Anpamen@PaPa Bear
tOMatOmen
Makhluk AsinG!


Hehehe..dOwg antre Bestfie trpentinG alm persekOlahan aku..
myBe tgOk maseng2 bkn Owg..
yeah..cOz aku xpenah pk yG dOwg ni OwG..haha..
tp...tnpe dOwg sehari,,

xdpt la aku nk membandingkn pewot aku yG bOncet ni..

tnpe dOwg,, xde la secaLit sejarah, bUnge tUmbOh ats kPale..

Tnpe dOwg..xkn penaH aku jmpe bDk laki lOve kt pOoh n fanatik kt Ultramen,, smpai pkOl 7 je Glabah nk bLk,, xmO tnggaL cite Ultramen-mcm aku ngn Shin Chan jugak..hehehe

tNpe dOwg xkn penah aku dpt nme 1001 dalmations..

Tnpe dOwg gak.......aku xkn jmpe dak laki pakai perFume baU epal..Hehehe

FiDzarUl..
Hari tu Hari saBtu..skOlah ade wat gOtOng rOyOnG..aku pOn xtaw npe aku smngat sGt nk dtg..hehehe..sLalunye gOtoNg rOyOng la yG aku lari..xpe2 taOn last..haha
pepagi tuh kami berbaris dpN astaKa..Dress Up cm bese..tshiRt putey, tUdun itam, Track sUit n yah! sOck hand..kali ni sOck hand aku ber pOlka dOt itam putey..xjmpe yG laen! ag pulak xde kale itam!wuwu..
Shahira pagi2 lagi da senyum2 pandang aku
"Oi! Polka dOt!"
n ntOk pngetahuan Owg yg xmO amek tau,,snpai tOday ayt tu terkeluar dr mulOt die ble nmpak aku..huhu..
pastU fidzarUl pulak dtg mencelah.
."bkn pOlka dOt la! 101 dalmations! hahaha"
kuang kicap tOl mamat ni! smpai atie..huh! mslhnye smpai skrg aku xtaw nk ckp ape ngn bdk nih..huhu

BiG bLue epaL...
minggu pSS..Actually aku kenal epal ni pon coz of aku AJK GalakGune Internet dan EDUWeb. die pOn sme jugak..aku pOn xtaw lah mne dhurga dpt bdk2 ni..nk kte ahli kelab Siber xpenah tau pon kewujudan bdk ni..dijadikan crite.. hari ke 4 kot kmi kenal bersamaan hari khamis..seperti biase aku pergi ke pss time rehat.. cume xbiasenye hari ni aku kendong hazye ajk maen CS..haha
pastu kami bertige, hazye+aku+epal twon g kantin nk beli food,,epal ni sengal ouh! da la pengawas, ikotkn pengws mne bule beli food tyme rest student! mse nk naek pss blk hazye punye idea pas kt aku..wktu tu kmi ngah calit2 perfume berbau epal..mamat ni g kutok2..xsedapla..wht so ever..aku xengt..hazye kte sapu je kt blakang die..
punye laju mamat ni jln..penat aku keja.psl hazye la tuh! haha
da kt tngge aku pon mnjlnkn misi hazye..hahahaha..memule die xpasan..mybe lps terbau.. baru die mule membebel + memulekn gerakannya utk membalas dendam..revenge!!


Anpamen@PaPa Bear.. n tOmatOmen
bdk2 nih mmng slalu mentensionkn aku dlm klas,,dah la ddok kt blakang aku..
dOwg ni ske berkomplot menggebang aku ngn hazye..lelagi si PaPa Bear!! eisyh...
papa bear ni bg je nyanyi nk guruh rase hati,lagu nk jiwang je.. ikotkn atie en..nk je tiap kali die nyanyi, aku pengsan..bia die tau betape sakitnye tlinge mndengar soarenye yg angau2 tahi itik tu..
tomatomen selaku.......org kanan papa bear kot.. die ngn papa bear mmng beze..
sOwg Besaaaaaaaaarrrrr sOwg kecccciiiiikkkkkk
sOwg RENDAH sowg TINGGI..
hahaha
mmng padan... yg seko ni jdik batu api je..pastu sOh ulang bLk ayt die. "xde pape" katenye..
tau takOt! haha


MakhLuk AsinG..
Hari isnin, 27/7/2009 bersamaan birthday Nor Hafazlin Bt abu Hassan yG ke 17..
aku membawa payung kicik cumel berwarne biru..bergambar ultramen..
segan jugak! da la mnggu lps terbawak kasOt menan..mnggU ni bwk pulak payOng bdk2..haha
tp xpe la..da kje kang xbule wat da bnde2 tu sume..kang kne pecat pulak..xmatang..
Disebabkn keseganan mule2 aku soh Dhurga bwkkan smpai ke tapak perhimpunan.. mnah ni kn animatter @ any matter so owg xkn kesah la die bwk bnde2 cumel cmtu.. smpai kt tpk perhimpunan mule menyakat faizah..pastu letak dlm beg ijOw kepunyaan Hazye..!!hahaha..
di saat hazye mmberi idea, letak kt beg 'bdk fanatik ultramen' Ckg Abbas berkate..
" 1 kajian telah dibuat ye,,perbandingan tahap kematangan remaja asia dan barat.. kajian telah membuktikan. rmaja barat lebih matang berbanding remaja Asia yg sebaya umurnya. Ibarat mereka 17 tahun, kmu sama level dgn 7 tahun di sana"...

erk.........

teringat pulak ckg suzie- chemistry teacher sering berkata yg kmi ni xmatang..hahaha
so what?
xpe..terOskn jugak misi meletakkan payung dlm beg 'bdk fanatik ultramen'..
da letak..die pon prasan..ye-ye engt nk pulang blk..rupenye die g pelok payung tuh..Oooh men!
hahaha
afdhal yg tertoleh blakang pon naik hairan dgn kwnnye tu..
"ape buang tebiat ko bwk payong g skola?"
hahaha..
xtau!!not mine eyh!..aku menafikan tunjuk arah yg diberikan 'bdk fanatik ultramen' kpdku..

HiHiHi....

1 comment:

hazye said...

haha..aku pun nk tlis psl makhluk asing gak ar..eh..ko ade gmbr pyung ultraman tuwh x??