V.V.I.P :)

Wednesday, September 16, 2009

Hakikatnye...


kami dilahirkan oleh 1 ibu..
tapi berbeza bapa..

mereka kate kami adek beradek tiri..
tp kenape?
kan kami dikandungkan oleh 1 ibu?

orang kate kami boleh kawen sbb tu dorang xleh jadik wali nikah aku..
aku terpinga2..

maknenye mereka ajnabi aku??
its means aku wajib tutup aurat depan dorang?
ouh....

rasenye macam baru lepas parents aku confess yg aku ank angkat..
haha
maybe ank angkat lg worse..

dari kecik kami dah idop same2..
mandi same2..
makan same2..
tido same2..
maen besbol same2..
mandi hujan same2..

ceeh...emo pulak!
masalahnye......
ape hubungan aku dan mereka????

hatiku menjerit
"Kami adek beradek jugak!!!"







2 comments:

Zee said...

hahahahahahhaha. chill la ipah :D ape2 pun yg jdik dorg still abg ipah. takkan ubah lah! air dicincang takka putus tau tak?! haha. tp btol la dorg abg tiri sbb sama mak. kalo sama bpak bru adik beradik btol. mcm anis ngan abg anis. kalo adik beradik tiri bole kwen ek? tak tahu la plak. ape2 pun, i love you guys. rindu ipah :D

ifa ahmad izhar said...

haaaaawaaaaaa..dok taw deh!
thnk Q..