V.V.I.P :)

Sunday, December 13, 2009

Larian Rakyat 2009

11/12/2009

aku, aiman, Nazirul, Nabil & Zufairi dengan penuh semangatnye menyertai Larian Rakyat sempena birthday Sultan Selangor..

kategori kami kene lari 7km..haha..larat ke?
aku lari pada 100 m pertama..6900 m berikutnye aku hanya berjalan. *p

larian bermula di i-city, seksyen 7..dan berakhirnya di situ la jugak..u-turn nye kat traffic light simpang depan umah aku..haha
mase nak u-turn tu rase nak balik je..lg best!

hadiah disediakan dr tempat 1-50..
bestnye! kategori aku, peserta xsampai 40!! haha
confirm r aku dpt medal..aku dpt tempat ke 25..
Aiman ke 29..Zufairi ke bape eh? lupe la..

lebih kurang pukul 6.30 pg kami dengan 1 kete yg dipandu oleh ayah kpd Nazirul & Nabil meluncur ke i-city. dup...dup..
haha

larian bermula lebih kurang pukul 7.30++
aku sampai di garisan penamat-dijemput oleh zufairi yg dah lame smpai-
pada pukul 8.50++

waktu aku sedang berjalan kelihatan kawan2 ku telah pun melakukan u-turn mereka di seberang..
haha
nk je aku menjerit "Zufairi!!!!"
ngOot3...

pastu ade lucky draw yg mendiskriminasikan kategori 'ijau', 'oren' & 'coklat'
b strong!

then kami bergambar kenangan..

n balik ke rumah aku dengan berjalan kaki..hOhO

*ramai main tipu! siap ade yg naek bas seranas lagi..xberkat medal korang!

No comments: