V.V.I.P :)

Sunday, January 3, 2010

kekecohan malam persekolahan

tahun ni..
abg aku 2-2 keje
adek aku, 10-10 skolah..
tggal lah aku ngn mak aku..

aku plak xkje..
aiyo0o..bosan giler!!

mlm ni..
uniform2 dah mule tersusun..
beratur lah adik2 menunggu turn utk menseterika baju
alah, si kecik2 tu suruh je abg2 dorg buatkan..

aku dah buat dah tahun lepas!
biar je..

2 org minah..
mlm ni aku merapikan rambut mengurai mereka..
bertocang 2??
xnak!
abes tu?
ikat 2 je..
ooohhh...sakainye..
tp dah nk puaskn hati dorg..
so buatkn je la.

yg budak2 baru nk masuk darjah 2
ade ke g susun balik jadual ikut tahun lepas
kahkahkah..

puas kami as kakak n abg mgadvise bdk 4 org tu
"no need lah! nnt dpt jadual baru!"
haihh...

anak tudung,
tudung,
baju,
singlet,
seluar,
sp*nd*r,
box*r,
stokin,
kasut,
beg,
sume dah tersusun rapi di ats sofa
mengikut tuan masing2..

dah!
korg g tido!
esk skolah..ngagagaga

No comments: