V.V.I.P :)

Sunday, January 31, 2010

tanganku sejuk beku..
mukaku merah padam..
oOh..thanks awk..

thanks a lot!

patutlah awk pelik
rupenye awk skodeng saye..

maaf..

maaf sy tau..
maaf sy bace bnde xsepatutnye sy bace
maaf saya bukak bnde yg xsptutnye sy bukak
maaf saya sentuh peribadi awk..

tp knpe?

sy igt kite kawan..
tp kite bkn kwan..
baru saya tau..
awk kwn sy utk skodeng
lepas awk tau..
awk gembira..
awk story kt kwn awk..

adakah?
adakah?

ooh..please..
hati sy dah mati..
kalau..
sy xreply msg awk,
sy xbls comment awk..
awk fahamlah sendiri
kalau boleh saya xnk dah kwn ngn awk!

BENCI!

HIPOKRIT!


awk puas ati kn?
awk tnye..
sy jwb dgn kiasan..
kalau boleh sy xnak awk tau..
rupenye awk dah tau..

HEBAT
lah awk!

TABIK SPRING!!


patutlah awk tnye bnde pelik tu..
kalau dah tau..knpe buat2 xtau?

BODOH SEPAT
ke?

saya rasa tertipu..
saya rasa dibodohkan..
saya rasa rompakan telah berlaku..

6 comments:

Anonymous said...

kenapa ifa?
ditipu sahabat baik? diambil kesempatan? atau ditikam dari belakang?

kalau diikutkan pemerhatian saya kamu dihendap sahabat sendiri
dan sahabat kamu gembira bila mendapat tahu kamu telah kecewa
kenapa?
berebut sesuatu?
lol...
saya sudah tahu apa yang tidak kena

masih terasa sakitnya?
sekarang?
bohong jika kamu kata sudah reda jika tidak diluahkan

mahu kenakan sahabat anda balik?
fahami maksud ini:
more offense,
upgrade the defense,
don't give any chance to betrayal,
kill it slowly and silently,
no mercy...

jangan anggap saya suruh kamu bunuh dia pula,jika hati kamu penuh dengan perasaan dengki kamu sakitkan hati tanpa dia sedari dan ganggu emosi dia
tapi saya tidak galakkan

carilah dua orang yang boleh membantu,seorang lelaki dan seorang perempuan gabungkan pendapat mereka insyaAllah kamu akan tenang...



~DF19~

ifa ahmad izhar said...

thanks awk :)
evn sy xknl awk..
awk care kt sy..
thanks a lot..

sy xdengki..
sy xnak pun dengki..
sbb sy tau..
kedengkian akn mnyebabkan situasi lg parah..hati sy sendiri akn lebih parah..

sy dah boleh maafkan dia..

Anonymous said...

bhahaha shaq ko kaco org erk..
ayat best x kenal tapi cre..
bhahaha...
semue org teammate kita ifa[bate] cume x kenal jewr lagi sooo jgn anggap x kenal x bole mmbntu
bhaha sori menyibuk jewr dlm blog ni..


~MF14~

Anonymous said...

ni ke kwn mad?
shaq dah membebel wakaka
wakaka mau buang rase dengki cam sng jer kate
faham D4K dulu mate

nak tlis pengenalan gak ke ni
wakaka
MF9

Anonymous said...

haha shaq la nih
kau kwn mad kan?
suruh die dgr pices sum41 settle la sume problem kau tu pun kalo kau bley tahan la
hahaha

ape barang main position shaq
'SS8'

ifa ahmad izhar said...

D4K tu ape?
HAHA..

lgu tu?
xnak ah..mcm seram je rasenye..

kalau tgok ckg shin chan yg pakai spec tu bile bukak spec die bertuka.asyk trbayang mad jd cmtu je..HAHAHA