V.V.I.P :)

Tuesday, February 16, 2010

Hatiku d I.C.U

kalau masa boleh diputar kembali
xkan ku biarkan hatiku hanyut mencintaimu dlm diam
xkan ku relakan hatiku dinoda rindu
even afta kau jujur tentang isi hatimu
sepatutnya aku jaga hatiku agar tidak berharap
harapan itu kini sudah setinggi gunung..

namun,
kalaulah waktu boleh diulang
kan ku ulang tiap detik kita bersama.
Tiap tawa, tiap kata atau tiap jelingan mata,
kan ku hayati agr tidak tertinggal even sesaat.

tapi,
semua itu hanyalah harapan.
walau kita dah xmcm dulu,
aku tetap rindu kau mcm dulu.
tetap syg kau mcm dulu,
dan berharap rasa itu xkan pergi
sebab kau harapan ku.

gunung harapan itu xmusnah lagi,
xruntuh lg,
maupun terhakis.

tak mampu utk aku melupakanmu
relakan aku mengingatimu,
merinduimu.
tak kan pernah hati ini membencimu
izinkan aku menyayangimu,
mengharapkan mu.

6 comments:

Anonymous said...

pergh...
kbtln aq tga dga lgu fauziah latiff - dia
mmg touching la ayt ko...

ifa ahmad izhar said...

HAHA
sengal larh!

Anonymous said...

memang sukar untuk melupakan sesuatu yang pernah kita sayang,tapi takkan hendak biarkan hati terus gundah gulana disebabkan perkara yang sudah berakhir

bila ternampak status kamu di fb&ms,saya rasa kamu menghadapi kesukaran untuk melupakan dia

kenapa?terlalu setia?kenangan dik mana mungkin kita dapat lupakannya,lebih-lebih lagi kenangan manis,tapi apa guna kamu setia jika seorang lagi tidak menunjukkan sifat setia nya..akhirnya memakan diri sendiri,tapi akhir-akhir dia pula yang seperti mendekatkan diri lagilah semakin sukar untuk lupakan...betul tak cakap saya?

tapi bila cakap tentang setia,jangan main-main dengan ayat tersebut,sebab apa?kerana hanya ada 36 orang sahaja di malaysia yang boleh dipercayai kesetiaannya

so CHILL LARH!!

ifa ahmad izhar said...

kami berpisah bkn sbb masalah
bkn sebab kesalahan atau curang dll.
itu yg buat saya susah utk lupekan
sbb the end of our story bkn klimaks, or happy ending..tp end dgn kesedaran..
ksedaran yg kami ada masa dpn, masa dpn yg perlu dimonopoli oleh diri sendiri, kehendak sendiri n usaha sendiri.
saya tau dlm hati die still ade saye, sbagaimana saya smpan die dlm hati sy.

boleh kate kami xclash pun..kami just buat perubahan utk diri masing2 utk masa dpn masing2.
lupekan fantasi cinta utk beribu batu akn dtg..hehe

kalau ada jodoh insya Allah xkn kemane..HAHA
just goin wit the flow..

btw, thanks awk!

Anonymous said...

lol...
kenapa kamu berdua buat begitu?bukankah akan lagi sakitkan hati atau akan lebih tension dalam menjalankan perhubungan 'kawan' antara satu sama lain

tapi tidak mengapalah, saya pun tidak kenal kamu berdua,jadi tak bolehla cakap banyak

ifa ahmad izhar said...

mmng sakit tp more free..
hehe