V.V.I.P :)

Wednesday, February 10, 2010

maaf! saya lupe..

kisah 1:

"hai! kenal saya x?"
errr..ape ni?
"tgok kt profile name-ayen..HAHA"
"training angkatan 17 teens"
ooo...jap2..muke ni cm prasan..
ayooii..

"ooh..yg kacau2 kat tangga tu?duduk mne?"
"ha..betul2..duk seremban"
"oh..kami panggil korang 'geng creamer' sbb pasalkan korg la
tiap kali break kami kene kutip sampah creamer dlm dewan"
"HAHA..padan muke!"
"xpe..kami xkisah..angle principle"

aku mmng xtaw die yg mne! sbb kt tangga tu ramai sgt~
HAHA..

kisah 2:

"kakaakkkkkk!!!!"
pandang..senyum..
"kakak ingt sye x?"
pandangan nya penuh harapan membuatkan aku serba salah utk
berkata
'lupe'
"er..igt2..adek ni alumni kids kan?"
of coz la..sbb jelas die
kecik lagi..HEHE
"a'ah..ni hantar abg..MAMA! MAMA! kakak ni la yang jaga adik dulu mase adik training."
senyum je kt mak die..

kisah 3:

"Aslkm, awk Ats angkatan * kn?
kat maju Junction!!"
mukenye pun penuh excited..adoi

err..HAHA..kat maju junction tu dah bpe byk kali dah jd ATS
actually diri sndri pun lupe dah jadi ATS angktan bpe2..

"Hehe..ye kot..lupe lah!"
"igt saya x? saya participant time tu..awk jd ATS"
oo..ea?
"Ooohh..ye ke? Hehe"
"Alarh..xkan awk xtau kot..awk ade tegur saya kt meja makan pasal kad alumni."

mmng semua participant diminta diberi
peringatan utk mngambil gambar utk kad alumni..
semakin rumit..cuma tersenyum!

"nnt dtg recharge x? jom lah.."
"bile?kang informlah! amek no saye..01*-*******"
thanks :)


No comments: