V.V.I.P :)

Thursday, May 27, 2010

.........terkesima.....



semalam, dapat surat atas nama aku.

dari KPM.
ooohhh....



TAWARAN KE KOLEJ PROFESIONAL MARA

Kos: Foundation & HND in business(marketing)
Tempat: Kolej KPM Sri Iskandar, Ipoh
Tarikh Mendaftar: 7 Julai.
Elaun Pelajar: RM 265
Tempoh Pengajian: 3 1/2 tahun

n so on...

hmm..amek ke?
IPB?

Malam tu bincang dengan umi n walid.
Walid lebih berbesar hati if aku amek MARA
sbb penuhi kelayakan 8 kredit aku dr IPB
IPB kos yg aku amek hanya memerlukan 2 kredit.

aku pun with no doubt ok je..even jauh,,
even ni 1 st time aku dok asrama,
even ni 1st time aku akan jauh ngan family buat masa yang lama
even kat sana nnt xde sape yg aku kenal..

Tp ape salahnye tukar environment.
huhu.
takut gak. Takut terkezuutt~
Hopefully aku sepenuhnye normal utk penuhi tuntutan life kt sane. :)

As a hadiah,
walid nak ajak aku ke Umrah bulan depan.
dengan abg2 ku,
Along, Angah, Am n Aidz,
tp dorang sume kene keje, aku sorg je lenggang kangkung~
weeee..ade 4 bodyguard!

Doakan termakbul ye niat walid aku!

No comments: