V.V.I.P :)

Sunday, June 27, 2010

madinah

Alhamdulillah terjejak jugak 2 tapak kaki ku di sini ;)
kami menginap di hotel dallah taibah, seberang jalan dah masjid nabawi,
so pergi sorg2 pun doesnt matter. hihi


SOLAT JUMAAT

Haha. merasa gak aku solat jumaat, Masya Allah..
ngantuk tak ngantuk lah dengar khutbah yang tidak difahami
dah la tak cukup tidur. smpai khutbah tu termasuk dlm mimpi sengguk2.
HAHA. okay adik2!! baru kakak faham nape tengah2 khutbah korg balik umah,
tp tu rukun dekk! nasib baik korg kecik ag.

RAUDAH

Alhamdulillah dpt gak kami berdoa dlm raudah.
sempit sesempit alam!
bertolak2, berpijak2 semua ada. boleh kate butt meeting butt :p
time tu lah aku dpt merasa kekurusan aku, weee~

ZIARAH LUAR

kami dapat sembahyang di masjid Quba' yg pahala nya bersamaan 1 umrah
dpt solat di masjid qiblatain..
n dapat menziarahi kubu Rasulullah masa perang khandak,
tp bile ke bukit uhud, aku terlena..
Penat kot!
tak pe, nnt ade shooting kat situ. hehe
then kami pergi ladang kurma,
dgn slumbernye kami 3 beradik masuk n bergambar
tau2 kene halau -_____-"
tp along je dpt masuk sbb ade kmera HD yg besar tu. haha menyampah!

kak siti n aku tak habis2 teringin nak makan kebab sini,
ape taknye hotel bg makanan melayu bah!
nk rase gak lidah arab, seberang bagunan ade KFC, nak ke?
tak nak! HAHA

kulitku mula mengering, aduh gatal2. sedap garu kot!
muka dah tak berminyak mmbuatkan aku malas nak cuci muka.
hihi. bibir pun dah kering.

okaylah skrg kat sini pukul 7:07, patutnye ade shooting pg ni. tp permit xdpt lagi.
pukul 9 ni ingt nk g raudah dengan mak long. doakan dpt tempat, senang berdoa.
Amin..

salam rindu dari madinah al munawarrah

"kawan2 aku dah masuk U beb! gud luck korang!"

No comments: