V.V.I.P :)

Tuesday, June 8, 2010

O.k!



7/6/10

studio 1, ntv 7, glenmarie
menjemput kekami ke sane menjadi penonton studio bg program halaqah sentuhan qalbu
for 4 episode.

ianya membuatkan saya amat merindui training ESQ walaupun kelmarinnye
telah pun saya recharge di Marriot Putrajaya
HiHi.

Panel2 nye : Umi Rubiah
Ustz 'imam mude'
Dr. Amnah
Ustz Hanafi

Perjalanan spiritual : Aminul Rachman
Andi Muhd Fajar
Dudi Supriandi
Arief Rahman

Tajuk: "Macam Mainan" - kes baby buang,
"Ayah Ibu"
"Saham Amanah" - Anak
"Namaku Remaja"

Tengok lah! best.
Huhu

Then utk episod saham Amanah,
Ziela Jalil n Erra Fazira join. mmule aku pelik gak tgok ttbe sorg minah dtg berjambul
dah la all in white,

last2 baru lah aku tau tu erra. Ziela Jalil ade le bg sharing bout life die.
Nak tau lg?
Tunggukan Halaqah setiap Selasa, Jam......... dunno. hihi

p/s: saya xtengok tv, maaf.

No comments: