V.V.I.P :)

Tuesday, June 15, 2010

will never be same!

Thanks a lot to my trendsetter JINGGA! coz izinkan ifa untuk mgcopy n paste style beliau yg menarik ;))

Namun, pethiru seperti aku xkan pernah perfect dlm meniru, sbb tu org meniru dlm exam xkan dpt 100%. HAHA



her

mine

See! gile huduh kot ifa punye. HAHAHA

yeah! saya xde seni, dan saya menyedarinye semasa di dalam kelas seni PN NAIMAH

"knape awk xpandai melukis? sedangkan abg, adik, pak cik & mak cik awak semua pandai!"
-sebab die telah mengajar 3 keturunan family kami-

malah saya lah yang paling xkreatif di dalam rumah!

mom's & atok's

bile tau ketidak wujudan seni dalam darahku, org automatik akan berkata,
"Ooh..ikut ayah la ye?"
yah! saya ANAK BAPAK! haha..
Bapak saya org teknikal.


walid
But along ade 2-2 bakat, u noe!
argh! jeles...




along's

Okay2~
walau dunia selalu tak adil,
syukurilah bahawa hidup ini adalah anugerah,
perbezaan membuatkan kita serasi,
keserasian mewarnai hidup ini...

No comments: