V.V.I.P :)

Thursday, July 22, 2010

rumah baru

seminggu melalui hari2 di dalam perkarangan Kolej Profesional Mara, Seri Iskandar, Perak.
untuk waktu yang panjang aku jauh dr sardin umi, kekacauan coot & pertanyaan bertubi2 yg tak tetap tajuknya dr adik2..

bangun pagi *even tak pagi sangat*, kalau aween tak bangun maka tak lah aku pergi ke toilet seorang diri.. so aween aku ku kejut sejurus mataku terbuka, lalu kami membuka langkah menuju ke surau di belakang dorm. Thanks Aween!

kalau kelas pukul 8 Pagi, xde lah sesi golek2 atas katil sambil menguap. tapi kalau kelas pukul 9 dan ke atas, sesi tersebut menjadi kewajipanku. ia dirasmikan dengan nama, 'Golek2 badak air' :P

biasanye kelas habis pukul 12, kadang2 sambung pukul 2 ptg, lalu lunch lah di cafe. pastu masuk g library membaca novel. ptg lps confirm eletrik dorm ON baru aku balik mandi n solat asar.

malam?? main game~.. iron baju.. basuh baju..Tido~

sebilik kami ade 6 org, 3 dr selangor, 2 dari perak sorang dr perlis.

muka2 yg slalu menenggek dlm bilik best ni ialah 'mak guard'@ kucing hitam, mek siti dr kelantan n ija dr kedah. haha.

Alhamdulillah everything is fine kat situ. aku bukan lah anak menteri pun nak perfect2 ekk..
huhu.

No comments: