V.V.I.P :)

Tuesday, November 16, 2010

ours.



weiyh!
aku nk kecoh kat sume org ni..
sini meh baca description bout this pitcha.

yang pertama dari kiri..
its our key & lock..
huhu
rantai tu kami beli time shopping kat ipoh parade
tanda kasih sayang aku & dia.
Wan Nur Adawiyah <3

dari kiri cepat ke kanan! haha

turtle ni.. kami beli time kami g teluk batik.
aku & dia paling lama kat kedai tu
yang lain dah dodok dah..
die pilih purple, sbb die mmng suke kale purple,
tp aku..
aku xde pape prasaan kat mana2 kale..
so no hal lah. aku amek je merah..
Nurul Hidayah..

yang kiri bawah tu
aku ngan awek aku.
ape nye kami ni?
haha..
T shirt couple tu lah!
kami beli bersama masa karnival menara condong
kat teluk intan.
time tu 1st time aku menginap umah die.
kami pilih itam putih buat penjual tu bengkek,
die soh kmi amek same kaler..
kami tanak. so ko nk duit ke tanak?
hahaha
Nur Asmira

Then,
yg bear tu aku dengan Putri Ashila Syahida
kami buat sistem barter pada hari terakhir dorg2 kat KPM
ttbe je put bg aku bear, aku xde bnde nk bg die
aku bukak locker ade bear celcom..hehe
tu je lah aku mampu syg..

yang tengah tu..
tshirt kami berlima, kami beli time g tb gak.
sangat excited dikutuk bersama pada malam last dorg kat KPM
itulah tandanya, pahit manis ditelan bersama. :)

sekarang tggallah aku berdua dgn Natasha Ezzanie di K1-A1-12, kamsis siswi, KPMSI

No comments: