V.V.I.P :)

Thursday, December 30, 2010

Aku kata kau hensem bila..



1) time hangout tu, kau alert je time solat.. and dengan penuh keyakinannye kau 'heret' kami g surau ataupun cari surau ke kan.. fuuhh! hati wanitaku berkata "gile macho doh! no choice kalo die masuk minang ni" hehe

2) kau tutup aurat tp kau tetap style! Alah aurat laki ape je pun, paras pusat smpai lutut je kan.. Kau make sure baju kau tak senteng, seluar kau tak londeh, cukup kain takat paras bawah lutut memang kau kan ku pandang. haha. tapi kan..kan..kalau ko pakai jeans labuh takat buku lali lagi hensem meletup top TOP doh!
See..mamat ni oke je what?!

3) Tahap 'blue' kat otak kau amat sedikit.. kalau xde lansung pon parah gak, sbb tu skolah sekarang dah mule nak ajar pengetahuan s**s kan? jadi naive sangat pon tak boley.. tapi kan bile even kau ni pemalu tahap gaban pun, bile otak kau ade kaler blue, pompan mule terasa tak selamat dengan kau taw?. so, jangan la excited sangat nk bgtau sume org yg otak kau dah dititik nila okay? *lagi2 aku la kan..kalau pompan len aku tak boley nk sure sgt*

weyy, kau tak blue, kau nampak maturated weyy..~

4) kau penyayang.. tak kisah la kat awek kau ke, kat mak kau ke, kat adik kau ke, kat budak kecik ke, kat kawan kau ke or kat kucing ke *tp yg geli kucing macam mana? HAHA*
tapi kan, sekali sifat penyayang kau tu terserlah, kau dah bole buat pompan gelap mata.. wooo~tak payah susah2 nak g jumpe tok bomoh kasi mandrem sama itu pompan.


5) sweet sangat.. kalau ade laki tanya aku, "ape adiah eh, nak bagi kat awek aku ni?"
tapi SUMPAH kau bukan takat sweet tapi kau hensem gila bila kau tanya aku
"adiah ape sesuai nak bg kat mak aku ea?"..HAHA..nampak la yang kau menghargai mak kau tu, bukan pada hari ibu sahaja..hehe..bg yg penah terkena ngn aku tu, sorry la wey, aku cuma nak tolong kau jadi HENSEM je..

sweet tak abang2 aku ngan mak aku?
baru nampak penyayang gitu..

*cehh..memuji family sendiri*

p/s: ni sedikit pendapat aku je la kan, kalau korang nak tolong laki lain jadi HENSEM korang tambah2la komen, kalau ade yang tak puas ati ke, aku salah ke komen a gak ea? haha

3 comments:

CHIWO said...

chaittt.. aku igt kan ape. hahaha

ifa ahmad izhar said...

hahaha
kau tanak tambah ke?

~comei~ said...

best..best..