V.V.I.P :)

Friday, December 3, 2010

sorry guys!

http://www.cbc.ca/laughoutloud/sorry-cover.jpg

cuti aku lama lagi la dey!!
sygnya..
masa kita tak sama,

korg cuti dulu,
aku cuti kendian,

korg start sem dulu,
aku start kendian.

korg hang out dulu,
nak hang out ngn aku?

mmphhh..!

korg da nak start sem,
baru aku start cuti sem..

selenger~

okay2..
even aku tau takde yang kisah,
(aku buat besar2 sbb nk bg ade yg kisah..haha)

tp aku tau ade yg marah,
ade yg tacin,
ade yg jeles..

act..
aku date ngn diyanah tu
tanpa dirancang..
die dah dtg shah alam.
y not aku jpe die?

buat yg dah terjanji,
sorry that day terbatal janji kite
sbb abg aku amek aku balik shah alam
pada waktu petang n smpai rumah malam..
sorry dear~

for those yg dah start sem next week,
and tak sempat nk jumpe..
maafkan aku,
aku baru minggu cuti yg pertama..

aku balik 26/11
29/11 pacik aku ajak kije till now
and monday kang adik aku 2 org masuk IJN.
persiapan utk adik aku masuk pon aku tak tlong umi buat
haihh..

so guys,
hidup lama ag an..
jgn ar sbb cuti sem yg pertama ni je
dah bermasam muka..
byk lagi cuti yg mendatang.
Insya Allah,
ade pertemuan, kite akan bertemu

:D

No comments: