V.V.I.P :)

Wednesday, February 9, 2011

ego doh!

keliru..
membisu..
biarkan semua berlalu..
goin with the flow~

auw..sakit kau tau?
pedih gak la kan..
pedih tak sikit pulak..

ego..sombong??
tak lah, umi kata
"buat perangai eksklusif"

haha

sayang?
sangat sayang kat sayang tau..
sayang, sayang sayaaaanggg kat sayaang tau!

rindu?
apa mungkin tak rindu?
berkoyan bak kata yaya ahmad

maafkan aku..
semakin lama semakin pedih
perit berperi-peri..

aku tetap aku..
orang kata aku ni "keras kepala"
E.G.O

sebab tu pic tersebut menjadi pembuka bicara..

apabila today 3 kali Azizi lembam tu dpt that 'word' from aku
ego..ego..ego..

entry ini entry merepek..

jangan kau tuduh aku,
jangan kau palitkan kata kesat,
jangan kau belagak emo
jangan kau bermadah bicara

sebab aku memang keras kepala.

apa kata kau buat study case dulu..
bole jadi detective conan..
jangan berkata, bermadah ikut sedap hati..
kelak akan memakan diri..

ifa tetap merepek..

No comments: