V.V.I.P :)

Sunday, May 22, 2011

Let bygone be bygone.

Haha..macam kelakar kan?

dah lah..yang lepas lepaskan lah..

aku tak pernah menyesal mengenali sesiapa yang hadir di dalam hidupku,
malah aku bersyukur kerana kita dipertemukan.

segala apa yang terjadi adalah tanda cintaNYA.

bersama berusaha menjaga tiap hubungan.
agar kekal abadi, berkawan biar 1000 rite?

so kite kawan jom!
maaf zahir dan batin..
kosong-kosong kay?

okay ke takpe? =')

bile pergi sekolah, balik nak lewat petang je..

5 comments:

chill-is-pedas said...

lepaskan ape?

mak,ni adik said...

pastu ape yang da lepas?

ifa ahmad izhar said...

jangan biarkan pengalaman membelenggu..tapi kan as a manusia yang dah buat silap an.. susah kot nak padam rase guilty tu, apatah lg bile die membayangkan perasaan org yg die dah terbuat salah tu kaan.. rase mcm dah xmo idop pun ade gak kekadang..

mak,ni adik said...

xkan la smpai xmo idup da??
kate nak ade life dgn sekian2..
kan?? ;)
keep smiling gal

ifa ahmad izhar said...

bila kita rasa susah..
kite cepat giv up..
bila kita pandang ke depan,
muncul harapan yang dapat membangkitkan kite..
tapi bila kita tau harapan tu sangat jauh..semuanya jadi ragu2..