V.V.I.P :)

Tuesday, December 13, 2011

again

again,
parents aku outstation
kali ni gi Sri Lanka pulak
daki gunung Serendit kot
gunung yg katanya tempat Nabi Adam jejak kan kaki
lepas turun direct dr syurga
dorangg 8 hari..

again,
adik2 aku takde kat umah
kalo hari tu dorang semangat dok umah mak ngah
kali ni dok umah adik mak ngah..
HAHA..

again,
baju yg  dorang bwk mcm nak g london..
haihh..
serabut aku tengok..
katanya "tak sabar nak main smpai kepetang!"

again,
kami tinggal bertiga
malangnye adik aku sorg je xkeje
maka dok lah die sorg2 kt umah smentara kami keje
and sementara die xdipanggil utk interview keje kat mydin
entah apesal ntah suke sgt nk keje kt mydin tu
okayy, gaji tinggi..
nnt masuk u dah ade lappy..

okay!
and again aku mencatatkan diari ke dlm blog ni.. haha

No comments: