V.V.I.P :)

Wednesday, January 18, 2012

Dear diary,

Baru 2 minggu aku menjalani kehidupan siswi utk sesi pengajian
Higher National Diploma,
Tapi tiap hari aku akan diakhiri dengan cara...
Exhausted!
Macam tu lah secara ringkas nya tentang 'kesihatan' diri ini..

after that, today dapat tajuk, tomorrow kena present kalau that class ada esok.
kalau takde, paling lama pun selang sehari laahh.. HAHA
mula2 ni memang kucar kacir!



Tapi memang seriously aku tak jangka weyh penat & padat macam ni.
Everyday paling awal klass start at 8 am and paling late at 9 am  =)
and paling cepat or lambat end of classes at 4pm.
cool babe!

Then, balik hostel..
sementara tunggu maghrib, 
benda ni lah yang aku buat..*blogging!*

Sesambil tu doing some research utk subject/presentation/homework tomorrow.
7pm nanti turun ke surau till 9 pm
afta that group work..
Dalam 6 subjek kami ambil, 1 subjek je takde grouping k! 
erghh..

at 11 pm balik hostel balik, selesaikan kerja berbaki..
Btw, bulan ni memang busy..
dengan jd person in charge for pertandingan dam haji,
peserta perniagaan online MARA,
AJK asrama..
Alhamdulillah sangat xdapat jadi MPP.
mau matinye yong! HAHA.

Ustaz Sufi : Najis mudghalazah ni ada 2, kalau tersentuh 2 ni kena samak. apa benda tu?
Student    : Ba...ba... baa....
Ustaz Sufi : Alahai, sebut ajelah! bukan kena samak pun.
Student    : BABI! (hah, amek kau punye kuat & yakin budak tu bg jawapan kat ustaz)

p/s: Allah takkan membebankan aku dengan ujian yang aku tak mampu. AKU BOLEH!