V.V.I.P :)

Monday, February 13, 2012

cuti2 Esaimen

memang syok gile dapat 'ponteng' dari perah otak untuk assignment!
apatah lagi jika sesi 'ponteng' itu ditanggung sepenuhnya oleh pihak kolej..
wOo..


memang otak aku selama 3 hari 2 malam tak fikir lansung about assignment
sampai aku terasa like will hilang ingatan about that sebab excited sangat. HAHA
*over~
orang dah bagi peluang, kena lah manfaatkan betul tak?


Sem ni again, aku di antara remaja-remaja bertuah yg dibawa bercuti percuma di bawah pentadbiran kolej.
kali ni kami pergi Taman Negara, Pahang and one day tour kat UM. 


JUMAAT
kami menuntut pengalaman kat UM, KL
memang heavennye lah kan kalo dpt futher UM deg nnti. 
boleh jadi kembang tak kuncup lobang idong aku. HAHA


kat sana kami diberi peluang melawat library dorang yg sangat besar!
aku rasa kalau sesat dalam tu, sehari pun tak tentu dapat keluar.
sedikit batak dapat tengok and baca thesis2 lama ex student dorang.
suke! suke!


Petang tu kami bertolak ke Pahang..


SABTU
satu-satunya aktiviti yang WAJIB kami patuhi adalah
jungle trekking & canopy walk.
even dengar mcm memberontak je sebab perkataan wajib tu uppercase kan
tapi seriously kami enjoy sangat!
apatah lagi diiringi renjer mude & kacak! auww~
*gedik!


that night kami buat bayi2 beratur. HAHA
BBQ..
sume buat sendiri, and actually its my first experience in making that thing,
dari bahan kepada perap semuanya kami buat secara rewang!
best plak bile lecturer and students buat rewang nih.


AHAD
more than self-activities.
bagi yang bawa laptop & buku, dorg buatlah assignment,
bagi yg 'ponteng' macam aku, dr tengah malam tak boleh tido smpai ke tengah pagi just layan TV je k?
after subuh bantai g tido sampai pukul 9 pg.
tak senonoh nye si dara! haha.


half of us pergi buat aktiviti rapid shooting, mandi sungai, jalan2 melawat kawasan.
tp aku yg tak berfulus untuk bersama mereka decide dgn kawan-kawan utk jalan2
apatah lagi jalan dengan membonceng hilux kan? 
memang kami minta renjer tu drive kami sekeliling kampung lahh.. HAHA 


Afternoon... kami balik perak..
kembali ke jalan yang benar bile tak ponteng dah :) 

No comments: