V.V.I.P :)

Saturday, September 29, 2012

bile otak dah tepu..

Dihantui oleh 2 assignment yg perlu disubmit minggu depan, 
aku tetap mengagahkan diri untuk tidak manja menghadapi demam yang tetibe ni..
HAHA.. 
Tempoh DEGREE saya 9 bulan je!! <--motivasi diri="diri" font="font">

dari semalam, ni la die 'sarang' aku

Namun, di kepetangan hari ini aku mula goyah..
sebab aku lapaarr & terlalu loya mengadap abang microsoft word
dan merasakan bahawa otak ni dah tepu..

di lewat kepetangan ini aku seronok & bahagia menyediakan minum petang
roti bakar garlic spread + teh o panas..
even aku xtau multifunction kettle aku ni bole bakar roti ke tak,
sbb kat 'body'die tu just mention bole steam, rebus, masak air (yg melibatkan air @ kuah)
tp yang penting, aku dpt roti bakar..! nyumm nyuumm


sememangnye kalau otak dah tepu ni aku akan memasak..
kalau kt umah, bila simptom ni terjadi, mau dekat 1/2 kilo tepung gandum habis
dibuat cekodok atau lempeng atau apa2 makanan ringan yg bole dimasak
 & adik2 yg penat bermain di luar akan minta aku masak second trip
lalu dlm masa sepetang habis la sekilo tepung gandum.. HAHA

Sorry kettle, hope u are fine..
kalo tak fine cmne nk buat steamboat (kalau kempunan) nanti?
:'(

No comments: