V.V.I.P :)

Sunday, March 14, 2010

mimie's wedding



dr petang jumaat till malam sabtu.
membantu reception my auntie's wedding.

dr jumaat smpai ptg sabtu
rasa mcm bertugas as ATS!
haha. tlg setup dewan sikiiit2,
then sabtu bile jaga guest book,
terasa bertugas as ESQ LC.
HAHA

Rindu training! :(

kepenatannye pun same je mcm jadi ATS,
ouh.
training kids!
im coming!

dah2. cukup!

mimie ni auntie aku vs adek mak aku-HAHA
die kahwin dengan GM Hotel Ritz Carlton -salah eja pun aku xkisah!
Steve (ape ntah nme family die. lupe)
nama islam die pun lupe. HAHA
-anak buah terbaeeekk !

okay2.
yg bestnye!
aku xpenah jmpe sedara mara mak aku,
so xpenah kenal lah.
mereka menetap di kuantan
wow!
its great man!

n..n..n..
ramai kot yg sebaya ngn aku!
HAHAHAHA

mak cik: "ni anak buah kau! ko kenal x?"
pak cik: "ha? xpenah knl pon, ank sape?"
mak cik: "ank kak jannah la"
pak cik: "ouh. hehe."
mak cik: "kakak, ni pak cik ko, dok kuantan"
pak cik: "tu lah, asal xdtg kuantan, kn dah xknl."
saya: "hehe."

mak cik 1 : fa, salam ni. mak cik kau.
saya: hai. -salam-
mak cik 2: er.. sape ni kak? -bertanye kat mk cik 1-
malu doe!

atok 1: "ni ank jannah ni?"
ummi: "iye pak ****, ank ke 3"
atok 1: ouh. dah besa ye? dulu kecik2 jumpe. dah lame xjumpe ye

kalaulah ade family reunion.
pasti best!

No comments: