V.V.I.P :)

Thursday, March 11, 2010

today is thursday

dari malam semalam susah nak tidur
menguap dah sampai meleleh air mata dah
tp xbleh lelap. dah pukul 3++ baru lah tidur keletihan.



maka lebih kurang mcm kat atas ni lah
gaya ifa bangun subuh.

mula-mula
ingatkan nk g jogging
tp xsemangat. so nervous!

then,
rase nk sambung tidur.
pergilah memanjat katil
tp.. xlelap2 jugak.

pukul 9:00
penuh semangat menyiapkan diri utk ke sekolah
dah janji ngn kawan nk jumpa pukul 9:30

sampai kt skola,
pandang koridor atas pejabat
eh, Ikhwan (hot.fm)
buat ape doe kt sini,
menyemak je.



ttbe die turun ke kantin bersama rakan2 setugasnya
datanglah seorg guru,
"spm kan?"
mengangguk-spontan
"ni..cepat2!! interview ni! kejap je. xlame"
alamak!
maka terheretlah kami dgn kekepohan cikgu tu.

"saya ikhwan, sekarang berada di
sekolah menengah kebangsaan sultan salahuddin abdul aziz shah
untuk merasai saat2 result SPM akan diumumkan beberapa minit lg,
berada dgn saya sekarang, adek ira.
adik ira, ape perasaan adek sejak malam td?"

sape pulak ira nih? main petik je

"HAHAHAHA. nervous lah!"

bla. bla. bla.
sungguh saya xberminat.
tension aku ngn cikgu tuh!
dah la hazye dah lari awal2.

menunggu di kantin..

result diumumkan.
amek slip dlm dewan.
muke sume chhhhuuuaaakkk!!



tibalah masa aku.
err..
menggeletar jariku menurunkan tanda tgn.

amek sijil, slip, blah.

Alhamdulillah.. 8 credits out of 10.
haha

yeayyy!
B O W L I N G



belanje mamat,
dijoin skali oleh Hazye,
moyang keladi
n
fairy.

1st game.
bdk pertama kali lontar boling menang.
-____-" tercabar~
fairy lah tu!
alah, tgn ko panjang, boleh la!
HAHAHAHA

2nd game
fairy yg ketagihan belanje :D
pemenang,
bdk yg telah mengubah sejarah hidupnye
dgn bermain bowling
moyang keladi.

mamat yg berusia 11 tahun
mengalahkan saya
dgn 1 strike.

lelaki mencabar saya?
hahaha

habis..




3 comments:

Anonymous said...

8 kedit tu ape?a?b?or c?
papepun congrats
aku dpt 1 je a


ceh rahsia kemngan mad ialah blg bola bowling lebey kurang je dgn blg low pass keeper

Anonymous said...

owh msti byk a
byklah jgk kedit but ade 1 failed
huhu

ifa ahmad izhar said...

wow! congrates :)
alah 1 je faied. haha