V.V.I.P :)

Monday, May 17, 2010

kisah 2 bdk sakit jantung



Ogy n Aji..
disahkan memelihara lubang di bahagian artery
Ogy sebesar 2.4 cm manakala Aji sebesar 2.78 cm

That day g IJN dapatlah tarikh pembedahan opened heart surgery
admit masuk wad keduanya serentak pada 6/12
4 hari sebelum aku genap 18 tahun
n 19 hari sebelum mereka genap 9 tahun.

Aji: "Umi bile kite nk masuk wad?"
umi: "lagi 6 bulan."
Aji: "Aji xsabar dah ni nk jadi gemok mcm walid (ayah)"

xdinafikan, selepas bapa saya menjalani pembedahan jantung berlubangnye
badannye makin membulat, SYABAS walid! :D
-kalau x asyik nk bandingkn je kegemokkan aku dgn berat beliau-

Ogy: "umi, nnt mintak kat dokter katil sebelah2 tau!"

n Aji sudah busy menyiapkan keperluan wad nye
-rujuk kepada brg2 kperluan wktu dduk wad HTAR- haha

" umi, dalam beg ni semua buku2 yg aji nk bawak nnt. ade buku kire2,
buku kaler2 ngan buku cite, nnt xde lah aji boring."

"umi, baju aji yg butang depan xcukup. umi boleh belikn lagi x?. nnt dokter nk check dada senang."

Aji bukak kat youtube "pembedahan jantung"
sekali die terbukak video zaman kuno yg bedah jantung tanpa dibius.
ogy yg sedang melayan sambil menyonyot ibu jarinya terus berdiam diri.

terkejut kah?

Ogy: "weh, mcm ni ke kite kene nanti? ko ni bukak salah lah! ni tipu! iisshhh"
padahal die chuak tengok tu, HAHAHA

1 hari aku sangat marah pada ogy, die agak2 tengok aku dah nak 'naik tangan' kt die,
cepat2 die cakap.
"Kakak, sabarrrr.. ogy ni sakit jantung. kalau kkk pukul tibe2 ogy pengsan. HA? sape salah?"

okay lah dek.. =_______________="

No comments: