V.V.I.P :)

Tuesday, October 4, 2011

nasib baik kau MAMAT HENSEM!

Setelah beberapa hari maybe 7 hari maybe seminggu
aku agak 'messy'.. *budak baru nak blaja manage time!*

Akhirnya today aku dapat 'lepas' kan diri dari 2 tali.
Tali Test BIS & design Banting for Minggu Bahasa & Patriotisme kat KM Banting
Alhamdulillah..

But idk why..
banting ni memberi pemberat 1 tan sejak awal aku terima,
and the most thing yang aku sangat3 bagi perhatian..
tapi korang nak tau ape jadi pada endingnya?

Fifth draf e-mail kat madam malam tadi,
then madam mintak tukar sikit tagline.
Maka kami pun list kan calon2 tagline,
Madam cakap kite bincang besok, besok SUBMIT.

err..??

Okayy.. cool babe!
dah siap pukul 11 pagi tu,
madam cakap IT Manager kolej nak tengok, 
sebab memang kami kena submit kat dia.

IT Manager tu cool weyh!
mule2 die accept tau x?
Lepas tu die ajak Mamat tengok sekali
suke suki je Mamat suruh tukar. O V E R A L L!

kami dah macam terkesima,
madam menayangkan muke frust beliau.
Dowg kate size bukan size bunting,
"yang kau xbg tau awal2 apesal PENGAK?!"

pastu nak tuka background lah,
nak tambah logo lah,
nak buat logo baru lah,
memang pukul 3 ptg sampai pukul 5 ptg amek masa seminggu bang!

Bla Bla Bla. cakap macam no hal no matter je..
"Relax ar, kami buat."

Then, tarak jadi papa!
apa pun tarak!
semua kembali ke design kami dengan size yg bertambah.

HAHA, Abg HENSEM ni cakap gebang lah!
ingatkan power sangat kritik kami punye design,
style dalam PSD pun tanya aku..

"Ooh.. baru le pak cik tau" - macam kelakar ke?
Mamat, tak klaka k. 

Then, plan kami submit today hancurrrr~ 
sebab 2 HENSEM membazirkan masa kami..
and mereka mintak kami hantar besok..

sakit hati kan? kan? kan?

Kalo besok aku tertinggal bas lawatan BmK, aku salahkan dorang! 

No comments: