V.V.I.P :)

Thursday, March 14, 2013

Controller


Sedari dulu, aku tetap sama.
dari aku tak pernah realize smpai la aku dah berjaya realize sendiri
aku tak mungkin akan realize kalau takde yang menegur an?

Pantang larang, perkara sensitif ape2 pun tetap sama
dan entah mungkin bila akan mampu berubah 
kerana aku cukup keras kepala. lalala~ 

Hanya keluarga yang cukup memahami
walau mula nya mereka terus menekan dengan kongkongan
akhirnya mereka terperasan
aku tak mungkin boleh jalan dengan kongkongan atau tekanan

see..?
hakikatnya, semakin ditekan, semakin dikongkong 
semakin membara semangat aku utk make don't know.
tak suke dan tak suke.!

macam nak mati
macam tenggelam dalam lautan yang sangat dalam
yang gelap dan 'berat'
jika sekali aku mampu keluar dari kepompong itu,
takkan mungkin aku kembali..

tapi.. ia nya tak terjangka
aku terjerumus lagi.
aku tak suke.
aku benci.
!


3 comments:

Muhammad Anwar said...
This comment has been removed by the author.
Muhammad Anwar said...

cik ni sapa, umur brp, bljr lg ka dah kerja?saya mula2 google cara nk solat dlm train, tngok2 jmpa blog cik. cari profile tak jmpa2 pon

ifa ahmad izhar said...

Anwar..
belajar lagi.
solat dalam train tu cuma 1 pengalaman. ia dikira sbg solat hormat waktu. apa2 pun solat tu still kene qada / buat balik bile kite dah confirm arah kiblat nye. :)