V.V.I.P :)

Sunday, November 3, 2013

Maafkan aku.

Dari dulu aku cuba nak ubah kepala angin aku.
Masalahnya tu habit ke attitude ke baka ke aku pun x dapat nk detect.
masalahnya apa masalah?

I am just someone yang marah marah marah kalau bende memang betul-betul buat aku marah
masalahnya I have no other way to marah kecuali SENYAP. Tak payah fikir. Duduk diam. Buat Bodoh. and Nangis. nangis. nangis. selagi marah tu tak hilang.

It means kalau aku masih mampu mencepuk, menumbuk, menendang, menampar, blablabla (in action) maksudnye aku tak lah marah sangat. errr..?

Somehow ade gak aku cari kat internet cara-cara nk show the marah yang sekejap tapi perghh mak kau takde pendam.

Antaranya deme suruh aku, "Luahkan segala perasaan marah anda, tak kisah la mencarut ke, menjerit ke, memaki ke"

WTH is that? aku macam x mampu. bercakap? tak mungkin. menaip panjang lebar Nampak bak ego tu boleh. No hal!

another thing, "forgive & forget".. The problem is I am trying to forgive instead I am still mad and take times to forget. erghh!

Okey. aku masih marah. and see? aku x mampu nk luahkan kemarahan aku. nangis je aku mampu.
*no wonder la orang selalu kata December baby kuat nangis!

No comments: