V.V.I.P :)

Saturday, August 31, 2013

Kecoh + Kepoh

Final year. Final project. Final...

konflik mula menglamourkan diri.
Yang setan, mula dipersetankan
Yang innocent tetap innocent
Yang poyo mula gila kuasa
Yang bajet hebat tapi cakap kosong mula tak disrespect.

arghh!
Madam Stokin! saya tension. saya tak suka subjek awak.
subjek ni buat saya menjadi konfius dan hilang arah.
saya tak suka. saya ditekan oleh awak. achieve profit! achieve profit! RM 5! RM 5! tu je lerr!

Saya tetap tak suka! tak suka! dan tak suka!
Event.. event.. promosi. mana banner? mana bunting? mana flyers?
ehh suka hati aku lah nk buat assignment aku ni bila.. *oopss
damn.. aku kerja berkumpulan. so ikut cara kumpulan.
damn.. madam stoking ni mentension kan dengan marah2 dia.

tapi kalau die tak marah entah bila bole provide semua tu.
event tak kecik. tak jugak la besar. tapi untuk hingusan macam kami ni.
BESAR la tu dowhh!

Tiap kali meeting MPP je lupe bawak minit mesyuarat lepas
masalahnya tak payah nk lupe sangat lah kalau cuti sem haritu buat aku lupe terus format minit mesyuarat
apatah lagi ini mesyuarat ke berapa pun aku x tahu. Hardisk terformat.
Bila buat meeting, catit pandai, bawak masuk meeting x pernah.
bila ada meeting, aku akan tahu tapi tetap akan lupa.

Assignments. ulang suara A.S.S.I.N.G.M.E.N.T.S .S.S.S.S.S mula merapat2 kan diri.
tidur sudah di atas kertas, baring sudah didepan laptop, jari jemari sudah mulai lenguh
kepala mula serabut. entah entah laahh. last-last candy crush jadi pilihan
assignments terbengkalai. last minit la jawabnyaa..

No comments: